Умови обміну та повернення
Стаття 9. Закону України «Про захист прав споживачів»
Умови обміну / повернення товару належної якості:
Споживач має право обміняти, або повернути непродовольчий товар належної якості у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром. Споживач має право на обмін і повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін і повернення товару належної якості провадиться тільки:
• якщо товар не використовувався, немає слідів носки;
• якщо збережено його товарний вигляд;
• якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики.
Як здійснити обмін та повернення?
- Обмін може здійснюватися як на товар в іншому кольорі та розмірі, так і на іншу модель з нашого асортименту.
-
Для здійснення обміну або повернення зв'яжіться з нами зручним для Вас способом.
-
Після того, як наш менеджер повідомить Вам контактні дані для відправлення, здійснити відправку товару назад до інтернет-магазину (доставка за рахунок клієнта).
-
В разі повернення грошові кошти будуть зараховані на Вашу картку протягом 3 робочих днів з дня отримання Вашої посилки з товаром.
-
В разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги. Якщо клієнт не сплатив за доставку в разі повернення, то сума за доставку буде вирахувана з суми за замовлення, яку магазин має повернути.
Обмін і повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості - це виріб, який має виробничий недолік (брак).
В разі, якщо Вам здійснили доставку товару неналежної якості, або не того товару, що Ви замовляли, обмін та повернення здійснюється за рахунок магазину.
З будь-яких питань і претензій будь ласка зв'яжіться з нами. Ми на зв'язку і будь-які питання можливо вирішити.