Умови обміну та повернення

 

Стаття 9. Закону України «Про захист прав споживачів»

Умови обміну / повернення товару належної якості:

Споживач має право обміняти, або повернути непродовольчий товар належної якості у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром. Споживач має право на обмін і повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

 

Обмін і повернення товару належної якості провадиться тільки:

• якщо товар не використовувався, немає слідів носки;

• якщо збережено його товарний вигляд;

• якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики.

 

Як здійснити обмін та повернення?

  • Обмін може здійснюватися як на товар в іншому кольорі та розмірі, так і на іншу модель з нашого асортименту.
  • Для здійснення обміну або повернення зв'яжіться з нами зручним для Вас способом.

  • Після того, як наш менеджер повідомить Вам контактні дані для відправлення, здійснити відправку товару назад до інтернет-магазину (доставка за рахунок клієнта). 

  • В разі повернення грошові кошти будуть зараховані на Вашу картку протягом 3 робочих днів з дня отримання Вашої посилки з товаром.

  • В разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги. Якщо клієнт не сплатив за доставку в разі повернення, то сума за доставку буде вирахувана з суми за замовлення, яку магазин має повернути.

 

Обмін і повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості - це виріб, який має виробничий недолік (брак).

В разі, якщо Вам здійснили доставку товару неналежної якості, або не того товару, що Ви замовляли, обмін та повернення здійснюється за рахунок магазину.

 

З будь-яких питань і претензій будь ласка зв'яжіться з нами. Ми на зв'язку і будь-які питання можливо вирішити.